miercuri, 15 iunie 2011

Filme şi seriale [part 1]


Am spus eu mai demult că o să mă ocup de recenzii pentru cărţi şi filme, însă nu prea am convingerea că m-aş pricepe bine la filme, motiv pentru care m-am axat mai mult pe cărţi. Cu toate astea, serialele şi filmele constituie o mare parte din pierderea timpului meu la calculator, şi în ceea ce urmează o să fac o listă cu ce vizionez momentan şi ce plănuiesc pentru mai departe.

O să încep cu serialele pe care le urmăresc momentan (pe internet):
  • Pretty Little Liars - e vorba de 4 prietene a căror "şefă de gaşcă" a dispărut într-un mod misterios în urmă cu un an de zile, şi care primesc mereu mesaje de la un necunoscut, care se pare că le ştie toate secretele pe care le ştia doar Alison (fata moartă).
  • The Vampire Diaries - n-are rost să mai explic, numele spune tot
  • Chuck - cel mai amuzant şi super tare serial cu spioni :x
  • One Tree Hill - despre doi fraţi vitregi care se calcă pe bătături..mă rog, dramă adolescentină, şi pe alocuri momente foarte funny. UPDATE 1: fraţii vitregi au devenit fraţi adevăraţi între timp, iar drama adolescentină dispare, pentru că personajele ajung oameni maturi, şi devine dramă de adulţi
  • Gossip Girl - tot dramă adolescentină, numai că acţiunea se petrece în Upper East Side, iar personajele principale reprezintă spuma societăţii new yorkeze
  • 90210 - cel mai plictisitor serial cu liceeni, pe care l-am urmărit strict din lipsă de ocupaţie
  • Lie To Me - e vorba despre un tip foarte instruit în microexpresii (expresiile feţei), care ajută, împreună cu echipa sa, la rezolvarea unor cazuri ale poliţiei şi FBI-ului, prin identificarea sentimentelor oamenilor şi interpretarea lor.
Am urmărit şi câteva episoade din Hellcats, un serial cu majorete, secrete, şi intrigi, dar mi s-a părut foarte plictisitor şi l-am lăsat baltă. Se pare că foarte mulţi oameni îmi împărăşesc opinia, dat fiind faptul că, după primul sezon, a fost..anulat.
La televizor nu prea mă mai uit, însă atunci când o făceam, urmăream seriale precum:
  • Walker, Texas Ranger - un film poliţist, cu Chuck Norris personaj principal.
  • Columbo - tot poliţist (mai mult mystery)
  • Jane Doe - de fapt ăsta nu este serial, ci o serie de 9 filme poliţiste de 2 ore, dintre care am văzut şi eu vreo două la TV. Abia de curând am aflat numele seriei, dar se pare că filmele sunt de negăsit pe net..
  • Passions - asta e un fel de "Tânăr şi Neliniştit", adică o telenovelă engleză şi cu câteva mii de episoade, din care am văzut cel mult 100, pentru că erau extrem de plictisitoare
  • vorbind de telenovele, vreau să vă spun că nu prea sunt adepta lor, iar un mare factor la aceasta l-a reprezentat mama mea, care n-a văzut niciodată cu ochi buni postul Acasă TV :d. Totuşi am urmărit două din ele: Soledad, pe când eram foarte mică, deci nu mai ştiu deloc despre ce era vorba; şi Patito Feo (trad. Răţuşca cea urâtă), care mi-a plăcut cât de cât, dar mai mult pentru că era la vogă şi simţeam nevoia de a avea şi eu o idee despre subiectele pe care le dezbăteau colegele mele. Aa, şi să nu uit, m-am uitat şi la Secretul Mariei (pe Antena 1), cu toate că mama nu mă lăsa de nicio culoare, dar îmi plăcea foarte mult, şi la Vocea inimii (tot pe Antena 1).
Seriale pe care plănuiesc să încep să le urmăresc nu prea sunt, pentru că am început de curând să mă uit la Lie to me şi la One Tree Hill. Am auzit de Grey's Anatomy şi House M.D. de la multe persoane, ca fiind seriale foarte bune, şi mi-ar place să le văd, însă au foarte multe sezoane la activ, şi ţine şi de timp, deci..nu se ştie.
Cam atât cu istoricul serialelor care au luat parte, mai mult sau mai puţin, mai demult sau mai recent, la cultura mea generală (aici vorbind despre învăţarea limbii engleze într-un limbaj uzual, despre aflarea de obiceiuri americane, locuri din lume, etc.), şi la a face timpul să treacă mai repede.
Am promis că voi scrie şi despre filme, însă nu mă gândeam că îmi va lua atât de mult timp şi spaţiu să scriu despre seriale, deci o să revin cu partea a doua a postării destul de curând, sper eu.

P.S. Dacă vreţi să urmăriţi primele seriale despre care v-am spus, cele de pe net (despre celelalte nu ştiu), nu ezitaţi să luaţi cu asalt www.seriale-online.ro şi www.vplay.ro.

UPDATE 2: Spuneam mai demult că am auzit de Anatomia lui Grey ca fiind un serial bun, şi am început să îl urmăresc. Am terminat de vizionat într-o lună toate cele 7 sezoane apărute, şi mi-au plăcut la nebunie! Abia aştept să apară sezonul următor:x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu