duminică, 19 iunie 2011

Filme şi seriale [part 2]


Am promis acum cateva zile, în postarea Filme şi seriale [part 1], că voi reveni în scurt timp şi voi vorbi şi despre filmele mele de suflet, sau de care sunt interesată pe viitor, mă rog. Dacă la seriale a mai fost cum a mai fost, în total fiind acum vreo 7 seriale pe care le urmăresc, cu filmele este o cu totul altă poveste. Am văzut la viaţa mea zeci, sute de filme, şi nici nu ştiu ce să spun ca să le cuprind pe toate.
Pentru început, vreau să vă spun că întotdeauna privesc cu cea mai mare plăcere comedii. Şi nu comedii din alea care te fac doar să schiţezi un zâmbet, ci la care chiar râzi cu poftă. În categoria asta intră cu siguranţă Mr. Bean, seria Jandarmii (cu Louis de Funes), Home Alone (1,2,3,4), Are We There Yet, Les Visiteurs (+ versiunea mai modernă, realizată în anul 2000), primele două filme din seria Focker (Meet the Parents şi Meet the Fockers - al treilea film din serie, Little Fockers, nu se compară, după părerea mea, cu primele două), precum şi multe altele.
Îmi mai plăceau într-un timp şi comediile romantice cu adolescenţi, precum A Cinderella Story, She's The Man, Lizzie McGuire, Princess Protection Program, şi altele de care nu-mi mai aduc acum aminte, dar de la un timp au început să mă cam plictisească, pentru că, deşi poveştile, în ansamblu, sunt conturate diferit, nucleul este aproape mereu acelaşi, iar aşa apar şi clişeele, care au cam început să mă irite.
Pe undeva pe aici vreau să spun şi despre filmele de dragoste inspirate după cărţile lui Nicholas Sparks, pentru că sunt aproape singurele filme de dragoste care mi-au plăcut: A Walk to Remember, The Notebook, The Last Song, şi Nights in Rodanthe.
Acum, trecem la acţiune şi thrillere. Ce-i drept, din astea urmăresc mai rar, atunci când le găsesc la TV sau când aud multe chestii despre ele şi mi se pune pata. Am urmărit Transporter (1,2,3), Taxi (1,2,3,4 - care are, pe lângă acţiune, foaaarte mult umor), Enough, 88 Minutes, Sherlock Holmes (mystery) şi alte câteva, ale căror nume îmi scapă momentan.
Printre genurile de filme ale căror nu sunt adeptă se numără drama (cu mici excepţii), SF-urile (în afară de Twilight şi Avatar), filmele de groază, psihologice, filmele vechi, documentarele şi filmele istorice.

Filme importante pe care să le urmăresc în viitor nu prea am, în general mă uit la un film atunci când aud despre el de la alţii şi îmi place descrierea de pe CinemaRX. În rest, când mă plictisesc, caut o comedie, şi cam aşa îmi pierd eu vremea. De multe ori, bineînţeles, dau şi de filme care sunt făcute doar ca să enerveze oamenii, dar n-are rost să scriu acum despre ele, pentru că nu vreau să-mi pierd buna dispoziţie :).

Cele mai multe filme online le găsiţi pe www.divxonline.biz sau www.cinemaxx.ro, cel puţin eu pe aici intru când caut un film. Sau, ca să descărcaţi filme cu subtitrare, puteţi să intraţi pe www.axyy-filme.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu