sâmbătă, 18 iunie 2011

School is over :x


Da, s-a terminat scoala, din fericire! Am terminat opt clase foarte bine, cu medii foarte mari, si sunt foarte multumita. Urmează să dau luni şi miercuri Evaluarea Naţională (examenele, pe limbaj românesc) la română şi mate, dar, cum am mai spus, n-am niciun chef să învăţ, aşa că pierd ziua mai mult la calculator şi pe afară, spre disperarea alor mei..
M-am reapucat de Romanul adolescentului miop, pentru că mă plictiseam prea tare ieri, şi a început să-mi placă cât de cât, pentru că băiatu' ăsta din carte e la fel ca mine atunci când e vorba de a învăţa: "eh...am timp să învăţ mâine şi poimâine".. Mâine se ia cu alte treburi şi îşi promite că va învăţa a doua zi, iar "poimâine" îşi dă seama iar că n-are niciun chef să înveţe, şi aşa merge cu lecţia neînvăţată :)).

Cam atât deocamdată. Mai vorbim :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu