sâmbătă, 23 aprilie 2011

Invitatie la vals - Mihail Drumes


Dupa esecul cu "Jocul", care mi-a taiat drastic din pofta de citit, am inceput sa citesc "Invitatie la vals", un roman de dragoste. Desi am avut un inceput.. timid, m-am mobilizat, si astfel, ieri si azi am terminat cartea. Auzisem despre ea de la multe persoane, si mi-a placut, intr-adevar, insa nu cred ca am fost intr-o dispozitie prea deosebita ca s-o savurez asa cum au facut-o altii, sau poate ca pur si simplu, sinuciderile ma lasa rece [asta cred ca e mai probabil].

Tudor Petrican este un student foarte inteligent, dar care se remarca mai ales prin cuceririle sale. Acesta cucereste fetele, uneori chiar mult mai in varsta decat el, dupa care le lasa cu inimile frante, iar de pe urma lor capata sentimente de mandrie si trufie. Este o persoana cu un amor propriu urias, si caruia ii place, orice s-ar intampla, sa fie in centrul atentiei. La o petrecere, acesta danseaza un vals cu o fata cu ochii negri, patrunzatori, dar uita repede de ea. Nu avea de unde sa stie ca aceasta fata, Mihaela Deleanu, se va muta peste putin timp, cu chirie, in casa in care era si el chirias. Nerecunoscand-o la inceput, acesta incepe sa-i faca curte, insa Mihaela ii rezista sarmului sau. Acest lucru il ambitioneaza pe Tudor, care, prin toate mijloacele posibile, incearca s-o cucereasca. Numai ca lucrul la care se astepta cel mai putin se intampla - el se indragosteste de ea..

Daca sunteti romantici incurabili, pot sa spun ca este cu siguranta o carte pentru voi. Cat despre ceilalti, ori gasiti-va dispozitia potrivita ca s-o cititi, ori gasiti alta carte cu mai mult suspans [lucru pe care intentionez sa-l fac si eu, cat mai curand]...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu