duminică, 27 martie 2011

New beginnings..hopefully.

Mda... constat, asa cum am constatat si in postarea anterioara (cea de acum vreo 6 luni), ca n'am mai dat pe'aici de cam mult timp. Mi'am adus aminte de blogul meu aseara, cand am dat de siteul www.goodreads.com, site pe care, apropo, il recomand tuturor cititorilor de carti.
Nu stiu cati dintre cititorii blogului stiu ca ador cartile. Ma rog, nu ca m-as fi dat de ceasul mortii ca sa fac faptul asta cunoscut. Dar de ceva timp, mai exact, vreo 5 luni sa fie, am inceput sa citesc carti pe banda rulanta. Am descoperit, de asemenea, spre surprinderea mea, si aproape disperarea parintilor, ca nu pot sa stau mai mult de doua saptamani fara sa citesc o carte, chit ca stau la calculator cat sa compenseze. Astfel, am inceput sa dau iama prin bibliotecile bunicilor, ale prietenelor, ale orasului si prin librarii, in cautare de carti noi. De gasit, am gasit, mi-am facut chiar si o lista cu ce am citit si ce vreau sa citesc in continuare, iar acum ramane sa le gasesc.
Din aceasta cauza, am decis ca blogul "My written thoughts" sa se axeze mai mult pe recenzii ale cartilor pe care le-am citit, si, de asemenea, pe filme vizionate, si care merita o recenzie.
In concluzie, sper sa fiu mai activa decat am fost in ultimul an..

P.S. Daca stiti vreo carte buna, care merita citita, pe care ati citit-o, sau intentionati s-o faceti, lasati-mi un comentariu cu numele cartii, autorul, si, eventual, impresii (fara spoilere, va rog!). Sunt deschisa la orice sugestii. Idem pentru filme. Thx:)

P.S.S. Fac apel la indulgenta voastra:) I'm new in bussiness ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu