miercuri, 28 decembrie 2011

Impresii de după Crăciun :)

Crăciunul meu a fost unul foarte frumos, mai frumos decât am sperat. Am primit şi foarte multe cadouri (şi încă mai am de primit), şi am avut ocazia să fiu alături de familia mea şi să ne bucurăm de o zi foarte frumoasă şi foarte veselă.
Am petrecut Crăciunul cu familia, în casă, în condiţiile în care nu mai pot să ies afară de o săptămână, de când am făcut varicelăă.. Da, da, varicelă :( M-am simţit foarte rău înainte de Crăciun, dar acum mă simt foarte bine, cu toate că încă nu pot să ies din casă pentru o săptămână, ceea ce iarăşi îmi este un mare impediment, pentru că nu mai pot să îmi petrec Revelionul cu cei din afara casei, cu care plănuisem o seară foarte frumoasă :).

Oricum, ce face un om atunci când stă în casă? Citeşte şi se uită la filme! Cu cititul nu prea m-am bătut zilele astea, pentru că am fost mai mult ocupată, şi de multe ori mă simţeam rău şi nu puteam să ţin ochii deschişi, însă mi-au rămas cărţi din urmă pe care nu le-am comentat aici pe blog, lucru pe care o să-l fac cât de curând. Cu ocazia asta pot să vă spun şi că mai am de citit o singură carte ca să îmi duc la sfârşit Reading Challenge-ul de pe Goodreads, prin care mi-am propus să citesc 60 de cărţi în anul 2011, şi intenţionez s-o citesc cât mai repede:) În cazul filmelor, am fost mai activă. Am văzut The Invention of Lying, un film drăguţ despre o lume în care oamenii nu ştiu să mintă, spunând tot ce au pe suflet (asta până un "ratat" descoperă că poate să mintă şi intră într-o serie de neplăceri), Something Borrowed, o comedie romantică, şiiii HANGOVER, ambele părţi, care mi-au plăcut la maxim şi pe care le recomand tuturor, precizând că fac parte din categoria comediilor adevărate, la care râzi din toată inima :)).

Cu atât vă las deocamdată, am să revin curând cu recenziile cărţilor de care v-am spus mai sus:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu